THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2007

ΒΑΣΙΛΗ ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ Σ'ΑΚΟΥΜΕ...


...απλα δεν γινοταν να λειπει απο ενα τετοιο αφιερωμα ο πιο αγαπημενος μου ροκας!!ημουν εκει,σχεδον σε ολες του τις συναυλιες σε γηπεδα,σταδια,θεατρα της καλαματας!!τοτε με ξεσηκωνε με την φωνη του,την ζωντανια του κ την μοναδικη σκηνικη του παρουσια..!!ηταν απο τις συναυλιες που ουτε σου περναγε απο το μυαλο να βρεις θεση στην εξεδρα!!ηθελες να εισαι οσο πιο μπροστα γινεται,μεσα στον πανικο,μεσα στους χορους κ το σπρωξιμο για μια καλυτερη θεση!!για μια θεση οσο κοντα στην σκηνη γινεται!!!
απο τοτε,πολλα εχουν αλλαξει!!κ αυτος κ εγω,κ η μεταξυ μας σχεση!!παραμενει ο αγαπημενος μου!ειμαι ομως της αποψης πως επρεπε να σταματησει οταν επρεπε.ενα βραδυ τον προηγουμενο χειμωνα,επαιζε στην Δαφνη.το ειχα διαβασει το πρωι στην εφημεριδα κ φυσικα κ πηγα.ειχε μαζι του 3-4 νεα παιδια,αγορια κ κοπελες τραγουδιστες,πραγματικα πολυ καλους,με μελλον,αλλα δεν ηταν μια συναυλια..απο τα παλια!ειπε κ ο ιδιος πολλα απο τα καινουρια του τραγουδια,αλλα δεν ηταν μια συναυλια..απο τα παλια!
κ ξαφνικα αρχισε....
αρχισε να λεει μερικα απο τα τραγουδια που θα ακουσετε εδω...κ εκλεισε με το τελευταιο τραγουδι που θα ανεβασω για αυτον...
κ τοτε κ μονο τοτε,μου θυμισε..πως ηταν μια ΣΥΝΑΥΛΙΑ....ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ....!!!!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΩ

ηταν λεει σαν να μακραινε ο δρομος
περπατουσες κ ειχε πεσει η βραδια
κ στο πλαι σου εγω,με το βημα μου αργο
σε κρατουσα αγκαλια..μα δεν σε ειχα

σου μιλουσα προχτες ολη νυχτα
κ εσυ μακουγες ισκιος κρυφος
κ οπως μπαινει η φωνη μες του τρομου την σκηνη
μου'πες "κλεισε το φως,καληνυχτα"

σαν γυαλι μες το χερι της πολης
τα φιλια μου ματωνω οπου βρω
τα μεσανυχτα εγω,σε σκοτωνω κ ζω
μα απο καπου μακρια η φωνη σου ξανα
να μου λεει "ειμαι εδω,μα δε σε βρηκα"

στο χερι μου εσυ σαν σημαιακι που νικαει
Μαργαριτα απο νεον μ'αγαπαει κ με σκορπαει
κ σκιες κοριτσιων
σαν κ σενα μου γελουν
μολις παρει να χαραξει τρεις φορες θα μ'αρνηθουν

δεν υπαρχω,δεν υπαρχω,δεν υπαρχω.
δεν υπαρχω κ ειμαι εδω...

παταω-δες-στο ηλεκτροφορο σου σχοινι
με το οχι σου για διχτυ σε μια πιστα αδειανη
κ αυτα τα ματια που με πανε στο κενο
ολη νυχτα τα πληρωνω πριν χαραξει στα χρωστω

δεν υπαρχεις,δεν υπαρχεις,δεν υπαρχεις.
δεν υπαρχεις......κ εισαι εδω.......


ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ





Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Εγώ δε θέλω στη ζωή να κυβερνήσω
θέλω να μείνω οπαδός φανατικός
αυτών που πάντοτε την τρώνε από πίσω
και στο μηδέν ξαναγυρνάνε διαρκώς

Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία
εγώ κρατάω την ουσία κι ονειρεύομαι
παίρνω την κιθάρα μου και τραγουδάω
σας αγαπάω μα δεν παντρεύομαι

Εγώ δε θέλω να με κάνετε σατράπη
ούτε συνένοχο σε κόλπα ομαδικά
απ' το ραδιόφωνο σας στέλνω με αγάπη
τα τραγουδάκια μου και δυο γλυκά φιλιά

Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία
εγώ κρατάω την ουσία κι ονειρεύομαι
παίρνω την κιθάρα μου και τραγουδάω
σας αγαπάω μα δεν παντρεύομαι

Εγώ δε θέλω τον αρμόδιο να παίξω
να αποφασίζω κεκλεισμένων των θυρών
είμαι απ' αυτούς που πάντα μένουνε απ' έξω
γιατί δεν έχω ούτε γραβάτα ούτε παπιγιόν

Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία
εγώ κρατάω την ουσία κι ονειρεύομαι
παίρνω την κιθάρα μου και τραγουδάω
σας αγαπάω μα δεν παντρεύομαι...



2 σχόλια:

__cat__ είπε...

Apoti vlepw...to rock afierwma synexizetai poly omorfa me diaxronika tragudia..
An kai einai alitheia pws ola kai oloi kanoun kapoia stigmi ton kyklo tous, kapoioi kallitexnes den payoun pote na apopneoun tin monadiki ayra tous pou toso latrepse to koino tous. Etsi kai gia ton agapimeno su Vassilis, akoma ki an gia sena (kai isws kai gia allous) allaksan oi synaulies tou kai ta monadika allote synaisthimata pou sou gennousan, oses fores ki an akous ta trahudia tou to idio tha niwtheis...

Dio's music rock box...to be continued...

dio.. είπε...

..εννοω πως απο ενα σημειο κ μετα δεν ειναι αναγκη να βγαινουν καινουριοι δισκοι με καινουρια τραγουδια..
για τα παλια δεν το συζηταμε..
κ βεβαια θα συνεχιστει το αφιερωμα μεχρι το αλλο Σαββατο..